BB Plus Collagen : Kebaikan dan Hasil Bb Plus

Monday, November 11, 2013

Hai  semua.. Sebelum ini saya ada ceritakan pengalaman saya minum bb plus collagen kan. Jadi hari ini, saya nak ceritakan sikit tentang kebaikan dan hasil bb plus. Ha, kalau nak tau kenapa saya begitu excited dengan bb plus ni, sebab, keberkesanan bb plus ni memang terbukti. Betul ke?


Ini komen kawan saya bila dia tengok perubahan kulit saya. Memang seronok bila orang dah mula nampak perubahan kulit kita kan.. Sebab itu, bila cakap je pasal kolagen, memang saya syorkan bb plus ni. 

Ok, nak tau tak, apa sebenarnya bb plus ni. Saya ceritakan sikit ye pasal bbplus ni. Apa itu bb plus, dan apa dia kebaikan dan hasil bb plus. Dan kenapa saya begitu beria2 pasal bb plus ni.

Apa itu BB Plus?

BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 


Bagaimana BB Plus Bertindak?




Mod tiga tindakan:



1. Memulih  - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi                                                         rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah

2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida  
3. Memperbaharui -  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru


Dos apakah yang efektif?

Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?


Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis

Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?

Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?

Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.






Ok, dah tau serba sedikit kan pasal bb plus kolagen ni? Ok, ini pulak kebaikan dan hasil bb plus kolagen.



So macamana? Seronok kan? Siapa taknak kelihatan cantik kan? Tanyalah dekat semua orang, mesti akan kata ya. 




Jom dapatkan bb plus kolagen sekarang. Pasti anda pun akan dapat menikmati kebaikan dan hasil bb plus. 

Boleh hubungi saya, Zaza 019-3075397

You Might Also Like

0 comments

Followers

Total Pageviews