BB Plus Collagen untuk awet muda. Ha, macam best je. Kalau ada yang terasa nak nampak muda dari usia sebenar jom cuba BB Plus Collagen. Ni bukan cerita bohong. Ni dari pengalaman saya sendiri minum Bb Plus Collagen secara tak langsung ia membantu untuk kelihatan muda. Betul, kadang-kadang orang masih ingat saya ni student, atau baru grad. Tapi hakikatnya, saya dah grad 10 tahun yang lalu.
Bila kita kekurangan kolagen, ia akan mempercepatkan proses penuaan. Sesuatu yang amat ditakuti oleh kaum wanita khususnya. Bukanlah bermakna kita takut tua, atau tak mahu menerima hakikat, cuma nak nampak muda untuk kepuasan diri kita. Kan? Lagipun, jika badan kita cukup kolagen, bukan saja nampak muda dari luaran, tapi dalaman pun akan turut serta rasa seperti awet muda sebab tiada lagi sakit-sakit sendi dan yang seumpamanya. Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.
BB Plus Collagen untuk awet muda. Ramuannya yang terhasil daripada kolagen ikan terhidrolisis dan estrak biji anggur memang antara sumbangan terbesar dalam menghalang proses penuaan. Di dalam biji anggur terdapat Oligomeric Proanthocyanidins yang merupakan bahan antioksidan yang mampu memberikan perlindungan dan mempertahankan kulit dari kedut.  Dengan mengambil ekstrak biji anggur, kulit tetap cantik dan awet muda. Maka sebab itulah BB Plus Collagen untuk awet muda.

Ni komen kawan-kawan saya. Memang biasanya orang takkan percaya kalau saya beritau umur saya. Hehe.. Alhamdulillah, nampaknya BB Plus Collagen ni memang membantu melambatkan proses penuaan. Jadi memang betullah BB Plus Collagen untuk awet muda.
 BB Plus Collagen memang pilihan saya. Tak pandang yang lain lagi dah.
 Suka, kulit rasa lagi lembut dan bersih.

Rasa BB Plus Collagen ni memang sedap. Rasa nak terus minum 5 sachet je.
U olls, tak nak ke kembali remaja? 
Cepat-cepat hubungi saya untuk produk hebat ini.
Zazalina 
019-3075397
Share This