Bila kita amalkan sesuatu produk, perkara pertama yang kita nak ambil tahu, mestilah isi kandungannya, ramuannya dari apa, apa manfaatnya kepada kita, betul tak? Macam saya pun, sudah tentu perkara ini yang saya ambil berat, Yelah, takut juga kalau ia memudaratkan kesihatan kita kan. Antara ramuan utama dalam bbplus kolagen ialah kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin. 
Estrak biji anggur? Apa itu?

Bahagian paling berkhasiat dalam anggur adalah bijinya. Biji anggur didapati digunakan oleh tamadun Mesir lama, Greek lama dan tamadun awal Eropah sebagai bahan perubatan untuk pelbagai penyakit. Biji Anggur mengandungi vitamin E yang tinggi, flavanoid serta lain-lain bahan yang banyak membantu melawan penyakit kardiovaskular, bengkak atau lebam, jantung dan menurunkan risiko kanser. Ia juga ada antioksida yang hebat yang membantu badan menjadi lebih muda dan sihat. Dalam erti kata lain, sebagai agen anti penuaan.



Jadi kesimpulannya, khasiat estrak biji anggur dapat 


  • Mengurangkan risiko serangan jantung 
  • Mengurangkan kolestrol tubuh
  • Mengatasi masalah sembelit
  • Buah pinggang yang sihat
  • Mengurangkan risiko kanser 
  • Alzheimer
  • Mencegah dari terkena jangkitan penyakit
  • Merupakan bahan antioksidan yang mampu memberikan perlindungan dan mempertahankan kulit dari penuaan. 


Nampak tak, betapa banyaknya khasiat estrak biji anggur ni. Jadi tak hairanlah bila minum bbplus, kesihatan semakin baik, dah tiada lagi rasa sakit-sakit, sistem imun semakin meningkat dan kulit pun cantik remaja. Sebabnya, estrak biji anggur ini merupakan ramuan utama dalam penghasilan bbplus.

Tak perlu nak ambil banyak-banyak supplement.. Minum bbplus je dah cukup untuk cover bermacam-macam jenis penyakit dan kekurangan vitamin.



Macammana nak dapatkan bbplus ni?

Boleh contact saya, Zaza 019-3075397



Share This