Dah 3 bulan saya minum bb plus collagen. Bagi saya, bb plus collagen ni memang kolagen terbaik!

Bagi yang masih tercari-cari kolagen, boleh lah cuba bb plus kolagen, sebab majoriti yang minum bb plus kolagen ni memang puas hati sangat-sangat. Ya, lah kesan positif akan dapat dirasai selepas 3-7 hari untuk tona kulit sekata dan lebih lembab dan 2-3 bulan untuk nampak kesan parut jerawat makin pudar, dan lepas tu jerawat pun semakin menjauhkan diri dari wajah kita. Ini bukan cerita dongeng, tapi ini cerita benar!
Bila usia dah 3 series, mestilah kena jaga dan rawat kulit dari dalam. Tapi dah jadi pakej pula, bukan setakat kulit semakin cantik, tapi kesihatan pun semakin cantik juga! Bayangkan, sebelum ni, kalau jalan jem balik kerja tu, mau sakit lutut saya asyik tekan brek je. Tapi saya perasan, sejak saya amalkan bb plus collagen ni, saya dah takda masalah sakit lutut tu lagi. Lepas tu yang best, bila ramai yang kata saya seperti 25 tahun? Wah, tak tahulah nak jaga hati ke apa, tapi saya rasa seronok juga lah bila dipuji begitu kan. So, nak maintain nampak muda tu, bb plus kolagen lah jawapannya. 
Muka berjerawat lepas beberapa hari minum bbplus???
Muka gatal-gatal lepas minum bbplus???

oooo…owwwhhh…relax dear… Jangan risau, sebab itu adalah healing crisis. Mungkin ada juga yang mengalami rasa gatal-gatal di muka. Sebenarnya itu menandakan yang toksin badan sedang dikeluarkan., dan yang gatal-gatal  itu petanda sel kulit mati sedang di buang dan digantikan dengan sel kulit baru yang lebih cantik dan sihat. So macamana nak buat? Minum air banyak-banyak ya, supaya toksin itu dikeluarkan melalui sistem perkumuhan dan bukannya melalui liang roma, sebab melalui peluh itu lah yang menyebabkan terjadinya jerawat. Dan teruskan dengan minum bb plus collagen ni. Jerawat tu cuma sementara je.
BB Plus kolagen mahal?
Sebenarnya, bb plus kolagen ni masih lagi antara kolagen yang termurah di pasaran jika nak bandingkan dengan kandungan yang bermutu tinggi. BB Plus kolagen ni dihasilkan dari kolagen ikan laut dalam. Jadi kualiti nya amat terjamin dan hasil yang diperolehi itu memang berbaloi dengan harga yang kita bayar. Tak salah kalau kita laburkan sikit untuk nak cantik secara sihat dan selamat. Dari cucuk vitamin c lagi mahal kan harganya? Dan lagi, bukan je untuk penghasilan kolagen dalam badam kita, tapi bb plus kolagen ni juga adalah antara diet terbaik dan penyelesaian kepada masalah sendi dan saraf.  Betul, bila saya bangun pagi, perut rasa kenyang sangat, makan sekeping roti pun dah cukup dah. So kesimpulan yang saya nak tekankan dekat sini, bb plus collagen adalah kolagen terbaik.
Jom, tunggu apa lagi. Sebelum jerawat tu terus menghantui diri kita, nak jumpa orang pun rasa segan, apa kata terus je amalkan minum bb plus collagen ni sebab ianya memang kolagen terbaik!
Zazalina 019-3075397
Share This