Ramai yang bertanyakan Zaza betulkah pelapik tilam BVSM ni boleh merawat penyakit stroke.
Alhamdulillah, dengan kuasa Allah, penyakit stroke dapat dirawat dengan BVSM.
Pengalaman ini diceritakan oleh business partner Zaza sendiri.


Kisah 1 – Testimoni Ayah Lynna Hassan

Menurut Lynna, bapanya telang diserang stroke. Dan selepas mendapat rawatan dari doktor dan rawatan dengan BVSM, kesihatan bapanya kembali pulih!!


“Kisah berlaku semasa kami sekeluarga menghadiri majlis kenduri kahwin saudara di Kajang, Selangor. Sebelum ke majlis,saya difahamkan yang ayah bersarapan pagi dengan memakan tosei…itu memang kegemarannya!Semasa majlis berlangsung,ayah kelihatan OK sahaja!tetapi,sebaik majlis tamat,ayah mengalami pening2 dan muntah2 sehingga menyebabkan dia tidak boleh memandu, sedangkan saya menaiki kenderaan yang lain! mujur adik adik saya ada bersamanya dan terus membawanya ke klinik sebelum ditahan di wad Jabatan Kecemasan HKL.Semasa kejadian,mulut ayah serta merta dah senget dan lidah pun dah tergulung,menyebabkan dia sukar untuk.bercakap!
Semasa ditahan di wad,selepas dipindahkan ke Jabatan Neorologi di HKL,kami adik.beradik bergilir2 menjaganya di hospital,saya terpaksa mengambil cuti,fahamkan BOS tentang apa yang berlaku,baru dapat pelepasan untuk bermalam di hospital untuk menjaga ayah…aishhh!!!rasa payahnya pada ketika itu, untuk memahamkan orang tentang apa yang terjadi.Maklumlah masa tu kita kerja dengan orang kannn???memang.bermacam dugaan yang terpaksa dihadapi…sebagai anak,mestilah terdetik dihati untuk menjaga orang tua kita kannn???mana ada anak yang nak membiarkan orang tuanya???
Oooppsss!!!maaflah gambar ayah semasa sakit tidak dapat saya kongsikan! atas menghormati permintaan ayah yang tidak mahu gambarnya di publishkan…Yalahh!! keadaan ayah semasa strok memang tidak dapat saya nak gambarkan dengan kata2,apatah lagi yang mengalami, jadi saya pun tidak sanggup untuk kongsikan gambar itu… keadaan ayah yang koma selama seminggu,badannya mati sebelah kanan,mulutnya senget dan lidah tergulung menyebabkan dia tidak boleh bercakap!

Tapi,saya tidak boleh berputus asa!sepanjang saya menjaganya di hospital,saya banyak bacakan surah2 dan banyakkan.berbisik ke telinganya supaya dia mendengar! Alhamdulillah!!!seminggu selepas itu,ayah sedar dari koma!dan paling menakjubkan ayah dibenarkan pulang kerumah dengan tiub yang masih.melekat dihidung, sebagai saluran untuk masukkan ubat!

Dirumah,ayah duduk di kerusi roda sahaja!

Mak usahakan ayah berurut agar perjalanan darahnya berjalan dengan lancar!

Saya pula ikhtiarkan dengan rawatan BVSM

Kini,ayah sudah.beransur sembuh dan sudah boleh memandu semula. 
Ouuhh!!!sedih pulak rasanya bila mengimbau kenangan detik2  3tahun yang lepas!!!berulang alik ke hospital untuk menjaga ayah dan membuat rawatan susulan..
Terima kasih ALLAH !!
terima kasih BVSM!!
Sebab telah mengembalikan semula kesihatan ayah…

Bagi anak2 yang sayangkan ibu bapa,saya sarankan agar anda dapat memberikan pelapik tilam bvsm ini sebagai hadiah kepada mereka… Apalah sangat dengan harganya berbanding dengan.nilai KESIHATAN  dan PENGORBANAN mereka kepada kita…”


Kisah 2 – Testimoni Ibu Ckin

“Kali ini akak nak kongsi pengalaman dari mak akak sendiri. Pada bulan September tahun lepas, mak diserang angin ahmar. Sebahagian badan sebelah kiri dari tangan sampai kaki tak berfungsi.  Mak kena masa nak bangun pagi nak solat Subuh. Tak boleh nak bangun dan tak berasa. Mujur adik ada dirumah masa tu. mak panggil-panggil adik minta tolong dibangunkan…
Pagi tu, adik whatapps bagitau mak tak sihat. Anggota sebelah kiri memang tak berfungsi. Akak minta adik balutkan atau selimutkan. Yang penting pelapik tilam bio velocity sleep mate tu kena pada kulit mak..Sepanjang hari memang balutkan je mak dengan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate.
Doktor kata mak ‘minor stroke, atau lebih dikenali sebagai angin ahmar. 

Alhamdulillah, selama hampir 2 minggu mak berbalutkan BVSM disamping pantau pemakanan dan sentiasa bagi ‘garam buluh minunan’..mak kini mampu bergerak dan berjalan seperi biasa. Syukur sangat-sangat bila tengok mak dah boleh bergerak, solat dan gelak sama-sama dengan kami. Lagi bersyukur bacaan darah tinggi mak pun makin turun dan hampir ke tahap tekanan darah normal.”



Terima kasih Ckin dan Lynna yang sudi berkongsi testimonial ibu dan ayah mereka menggunakan pelapik tilam BVSM.

Sebagai anak, dah tentu kita mahukan yang terbaik untuk ibu bapa kita. Dan alhamdulillah pelapik tilam BVSM ni boleh dijadikan rawatan stroke. Kita hanya ikhtiar untuk kesihatan mereka.






Harga RM1,488


Boleh call / whatsapp Zaza 019-3075397 untuk harga istimewa.
Share This