This is one of my favourite biskut hari raya. Biskut Tart Nanas. Rasanya memang ramai yang suka biskut ni kan. Selain dari biskut chocolate chip yang memang jadi hidangan wajib hari raya Zaza, biskut tart nanas ni pun dah jadi antara biskut wajib jugak.
Tahun ni berkesempatan buat sendiri. Tapi, biskut ni Zaza suka acuan bunga matahari ni, kalau yang jenis gulung tu Zaza tak suka. Hehe.. Ada beza ke rasa antara dua ni?
Nak tahu sedap ke tak sedap, jemputlah beraya ke rumah 😀
Share This