Belek-belek balik gambar-gambar sebelum minum BB Plus, memang nampak sangat perubahan yang sebelum ni saya sendiri tak sangka yang masalah saya boleh dikatakan hilang sepenuhnya. Ini testimoni saya sendiri selepas mengamalkan BB Plus Kolagen. Kulit saya memang jenis sensitif. Silap sikit je, jerawat mula lah keluar. Kalau dah keluar tu, besar-besar dan merah pulak tu. Sakit yang amat. Kadang rasa memang malu bila nak berdepan dengan orang ramai. Rasa macam tak confident pun ia jugak.

Gambar-gambar kat atas ni semua sebelum saya minum BB Plus Kolagen. Kritikal kan. Jerawat besar-besar. Bukan tak cuba nak hilangkan. Dah macam-macam produk dah guna. Tapi, tak dapat nak hilangkan jerawat tu sepenuhnya. 
Sebab tu, sekarang ni, saya memang suka sangat-sangat dekat BB Plus Kolagen. Memang nampak perubahan lah. Kawan-kawan pun ramai yang tegur, cakap kulit lebih bersih dari dulu. Bila orang tanya pakai apa, saya dengan bangganya akan beritahu, minum BB Plus je 😉 
Yang best pasal BB Plus ni, ianya sangat senang nak sediakan. Cuma campurkan dengan 150ml air je, dah siap untuk minum. Rasa pun sangat sedap. Memang kalau minum sepaket tu, rasa sangat tak cukup sebab rasanya yang sangat sedap. Lepas tu, dengan BB Plus ni, tak da pantang-pantang nak makan. Semua pun boleh makan, cuma kena banyakkan minum air je. 
Ni gambar saya selepas minum BB Plus Kolagen. Ada nampak perubahan tak dengan gambar di atas?

So, kepada anda di luar sana yang ada masalah jerawat ni, apa kata cuba rawat dari dalam pula. Kalau produk muka tak boleh jalan jugak, BB Plus kolagen ni, adalah penyelesaiannya. Sebenarnya, semua orang pun boleh kelihatan cantik. 😉
Nak dapatkan BB Plus kolagen ni, boleh contact saya. Ada sesuatu yang istimewa menanti anda yang contact saya untuk dapatkan BB Plus ni 😉
Jom, cantikkan diri di tahun baru ni.

Zazalina 019-3075397
Share This