Memang dah lama sangat teringin nak makan dekat Thymes Cafe. Baca dekat instagram memang makanan dekat sini sedap terutamanya laksa sarawak. Tapi sebab agak jauh dari KL maka selalu je tak berpeluang nak datang sini.
Tapi, masa cuti merdeka lepas, akhirnya dapat jugak makan kat sini. Untuk pengetahuan readers, kalau ada yang tak tahu lagi, restoran ini adalah milik penyanyi tekenal Hafiz Suip.

Memang sedap terangkat! 

Masa ni ada promo Merdeka. Laksa Sarawak dan air sirap cuma RM7.90 saja! Murah kan. Layanan dekat sini pun sangatlah best. 
 Nyum nyum
Kusyuk mak makan :p
Muka kekenyangan. Hehe… Dekat belakang kakak Zaza tu, diletakkan anugerah yang pernah Hafiz dapat sewaktu di AF.
Kalau nak makan laksa sarawak dekat KL ni bolehlah datang ke sini.
Thymes Cafe
No. 16-G Block C
Pusat Perniagaan The Atmosphere
Jalan Atmosphere 6
Bandar Putra Permai
Seri Kembangan Selangor.
Share This