Sekarang ni kan, banyak lah gadget-gadget yang canggih-canggih kat pasaran. Dan kita semua tahu, yang gadget-gadget ni memang lah harganya ribu-ribu. Macam harga Iphone 6 dari RM2,399 sehingga RM3,549. Harga Samsung Note 4 pun mencecah RM2,100. Kalau tengok dari harga smartphone ni kan, harganya sebenarnya sama malah ada yang lagi mahal dari harga korset Premium Beautiful. Tapi, bila smartphone terbaru keluar di pasaran je, memang ramai lah yang nak dapatkan. Malah ada yang sanggup beratur panjang semata-mata nak dapatkan smartphone ni. Maknanya orang lebih pentingkan gaya ke? Rasa seronok jika dapat bergaya dengan smartphone canggih kan? Setuju tak?
Tapi tak semua sanggup invest harga yang sama untuk kecantikan dan kesihatan. Bila sebut je harga korset ni, automatik terus kata mahalnya. Bermakna kita sanggup pentingkan gaya dari membiarkan badan kita semakin membesar dari hari ke sehari. Pendapat Zaza la kan, kalau badan kita cantik, automatik kita nampak bergaya. Nak pakai apa pun nampak cantik je. Daripada gadget cantik, tapi orangnya tak. So antara nak cantik atau nak gaya, Zaza memang pilih saiz badan. 😀
Dan lagi, Premium Beautiful ni beli untuk seumur hidup. Berbanding dengan smartphone, pakai hanya untuk 2-3 tahun saja sebab takut dikatakan outdated pulak :p
Pendapat uoll pulak macammana? Uoll lebih pentingkan gaya atau pentingkan saiz badan?
Share This