Ini mek klate, Kak Eira yg lost 16KG tuh..Suami dah tegur badan makin mengembang.. Uwaaaaa memang makan dalam la bila en suami menegur kannn..

Nasib baik la jumpa premium beautiful ni kan.. Kalau tak memang menangis la bila asyik kena tegur je.. Tengok la perubahan diri Kak Eira ni lepas ber Premium beautiful..

“Ngigau kalau tengok gambar lama… Jgn kejut deh..  Dulu nak amik gambar pun mikir banyak kali….hehe… Nak cecah 90..  Lebar segenap sudut… Abg pun nak berat badan macam mula-mula kenal dulu..Selagi tak capai,selagi tu dio oyak gemuk” 



Kalau anda pun nak jadi macam Kak Eira ni, ha, cepat-cepat lah book PB anda hari ni jugak. I akan pastikan, u all akan dapat saiz yang betul, supaya anda rasa selesa dan yang penting, dapat badan yang cantik 😀


Zazalina

019 307 5397
Share This