Baru-baru ni, saya menghadiri Majlis Ulangtahun bagi meraikan mereka yang telah mencapai tahap tertinggi CDM.  Memang best, memang hebat, beri inspirasi dan semangat. Apapun tahniah diucapkan kepada mereka semua. Best kan, berada dalam kumpulan yang hebat, buat kita pun terasa hebat jugak.

Rakan-rakan lain semuanya memang vouge dekat majlis ulangtahun ni. Dah mengalahkan red carpet grammy award pulak.. Hehe..
Jom tengok sebahagian dari gambar di sekitar majlis ulangtahun itu.

Mereka-mereka inilah yang beri sumber inspirasi dekat saya untuk lebih bersemangat dan berjaya. Tiada kejayaan tanpa usaha yang kuat. Kami sentiasa berganding bahu dan sentiasa bersama-sama bagi memastikan kejayaan masing-masing.

 

Ni pulak gambar saya dengan CDM Izyan Liyana. Tahniah diucapkan atas pencapaian beliau yang berjaya mendapat anugerah tertinggi, CDM. We at TLC are very proud of her achievement.
Sangat teruja dengan pencapaian-pencapaian mereka. Tahun ni, saya datang sebagai memeriahkan majlis, tapi tahun depan, saya harap, saya lah yang bakal naik ke pentas MUT nanti. Kuat berangan ke saya? Takpa, asalkan kita berusaha kuat ke arah itu, semua angan-angan itu akan jadi kenyataan. Tak mustahil kan?

Share This