Assalammualaikum dan salam sejahtera untuk semua pembaca blog dan semua customer Zaza. Agak lama jugak tak online, sibuk beraya katakan.. Hehe.. Apa pun Zaza nak ucapkan selamat menyambut hari raya kepada semua umat Islam. Semoga doa dan amalan yang kita lakukan sepanjang bulan ramadhan mendapat keberkatan dari Nya.
Zaza nak ambil kesempatan ini jugak nak memohon ampun dan maaf kalau selama ni ada tulisan Zaza yang tidak menyenangkan hati, tersilap kata dan sebagainya.

Dengan si manja kesayangan. Yang ini namanya Dj. Mungkin sebab nama Dj tu lah, dia ni memang agak peramah orangnya. Kalau kat rumah tu, suara dia je lah dari pagi sampai ke malam. 
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin 😀
Share This