Scroll Facebook tadi tiba-tiba terjumpa artikel ini. Dia macam OMG. Benarkah wanita nampak tua setiap Rabu? Terus baca artikel ni. Dan terus tengok jam. Okay, dah pukul 3.30, jom sama-sama kita tengok muka di cermin. Ada nampak perubahan tak? Hehe..
Stress ke petang ni? Tak jugak. Cuma banyak kerja nak kena siapkan. Dengan perlaksanaan GST, kerja mesti up todate, dan melayan email auditor lagi yang tanya macam-macam soalan. Hehe.. Takpa, sementara bekerja ni, kita enjoy lah ya setiap apa yang kita lakukan. Nanti rindu pula :p
Dan, banyaknya mesej masuk bertanyakan tentang pelapik tilam BVSM ni! Macam yang Zaza tulis dalam entry sebelum ni, BVSM ni memang pemberi tenaga dan aura positif untuk kita. Ha, kalau stress tu, insyaAllah baring dengan tilam ni rasa lega. Penat-penat badan semua hilang. Sebab tu ramai yang nak dapatkan BVSM ni sebab boleh digunakan bersama suami dan anak-anak. 
Dan, kalau nak nampak muda sentiasa, BVSM ni pun boleh buat awet muda tau. So, kalau nak kata wanita nampak tua hari Rabu tu, kebarangkalian tu rendah lah, sebab wajah kita nampak muda tau guna BVSM ni. Hehe.. Kalau nampak tua pun mungkin sikit je, tak perasan.. LOL
Love,

Zazalina

019 307 5397

P/s: Dah tengok ke wajah di cermin pukul 3.30 tadi? :p

Share This